Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

Garancia

Jótállás ügyintézése

Szakszerviz elérhetősége, hibabejelentés

Mikor hívjam a szakszervizt?
Amennyiben a termék rendelkezik saját jótállási jeggyel, illetve a gyártó a jótállást internetes regisztrációhoz köti (pl. bizonyos mobiltelefonok, tabletek), a javítás leggyorsabb módja a szakszervizben történő bejelentés.
Az Tipographic Kft. által összeszerelt számítógépeknek a Tipographic Kft.a szakszervize.
 
Ha kéznél van a termék gyári jótállási jegye, azon minden esetben fel van tüntetve a hivatalos szakszerviz címe és telefonszáma. Amennyiben nem találja, vagy nem biztos abban, melyik az önhöz legközelebbi szakszerviz, az alábbi listából kiválaszthatja azt. Mindössze annyit kell tennie, hogy kiválasztja a gyártó cég nevét.

 

1. Hol van a szerviz?
Szervizünk a Nyíregyháza, Debreceni út 5. sz. alatt lévő üzletünkben található.

2. Mikor van nyitva a szerviz?
Szervizünk hétfőtől - csütörtökig 8-17 óráig, pénteken 8-16 óráig  tart nyitva.

3. Hogyan intézzem a
jótállást?
  • Ha a termékhez külön jótállási jegyet biztosítottunk,  akkor a gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy az azon feltüntetett szervizek valamelyikével vegye fel a  kapcsolatot. Természetesen a hibás terméket szervizünkben is átvesszük.
  • A vásárolt terméket postai úton is eljuttathatja hozzánk az alábbi címre: 4400 Nyíregyháza, Debreceni út 5. Ha a terméket postai úton juttassa el hozzánk, és a termék br. 10.000 Ft alatti értékű, vagy a jótállási igény nem jogos, a termék visszaszállításának díja 990 Ft, mely az ügyfelet terheli. 

4. Mennyi a jótállási idő?
A jótállási időt minden termék bemutató oldalán feltüntetjük.

4.1 Jótállás ügyintézés
A jótállás ügyintézése során az első értesítést követően 30 nap után tárolási díjat számítunk fel, melynek díja: 400 Ft + ÁFA/nap. 
Fél év elteltével, a nálunk hagyott termék a Tipographic Kft. tulajdonát képezi.

5. A 3 napon belüli vásárlásnál hogyan működik  a jótállás?

A vásárlástól számított 3 munkanapon  belül meghibásodott terméket azonnal cseréljük  vagy ha cserélni nem tudjuk visszafizetjük az árát. (Amennyiben a hibáról munkatársaink a helyszínen meg tudnak győződni.) Ha a hiba nem egyértelmű, akkor fenntartjuk a jogot  magunknak a termék bevizsgálására. 3 napon belül  jelentkező hiba esetén is javasoljuk, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében  a központi szervizünket keresse fel, mivel itt szervizeseink könnyebben meg tudják állapítani a hiba okát. A 3 napon belüli ügyintézéshez a terméket csak eredeti csomagolásában és minden tartozékával vesszük át, ellenkező esetben csak a normál garanciális ügyintézésben tudjuk a terméket kezelni. 

Hibátlan terméket nem törvényi kötelességünk  visszavásárolni!

Amennyiben a termék rendelkezik saját
jótállási jeggyel, illetve a gyártó a jótállást internetes regisztrációhoz köti (pl. bizonyos mobiltelefonok, tabletek), a javítás leggyorsabb módja a szakszervizben történő bejelentés.

6. Mik a Jótállás érvényesítésének feltételei?
  • Garanciális javításra terméket csak eredeti kiegészítő  tartozékaival (leírás, kábelek, egyedi kiegészítők,  CD) veszünk át.
  • Jótállási jegy
  • Garanciális zárócimke megléte, sérülésmentes állapota.
7. Mik a jótállás alól kizáró okok?
  • A terméken égés, törés, repedés vagy  egyéb fizikai-, látható sérülés.
  • Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű  használatnak minősül a termék gyári beállításait  meghaladó teljesítményen történő használat,  a termék leírásában megadott paramétereket  meghaladó mechanikai / elektromos terhelés illetve egyéb  nem a célnak való felhasználás.
  • Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás.  (pl. villám, túláram)
  • Amennyiben a terméken végzett javítási / szerelési  munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal,  szakképzettséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy  a vásárló végzi és a hiba ennek következtében  keletkezett.
  • Szállítás vagy üzemeltetés közben külső  események hatására bekövetkező meghibásodás.
  • Hiányzó vagy sérült garanciális zárócimke.
8. Mi a teendő, ha elveszett a csomagolás, rajta a garanciamatricával?
A garancia a csomagolás nélkül is érvényes,  jótállási igényét a jótállási jeggyel érvényesítheti.

A 3 napon belüli ügyintézéshez a terméket csak eredeti csomagolásában és minden tartozékával vesszük át, ellenkező esetben csak a normál jótállás ügyintézésben tudjuk a terméket kezelni. 

9. Mely hibák nem
jótállás jellegűek?
  • Kompatibilitási problémák. (A vásárló hardverkörnyezetében  nem működő, egyébként hibátlan alkatrész.)
  • Bárminemű szoftveres probléma (operációs rendszer,  meghajtó program, BIOS-, szoftverfrissítés, felhasználó általi  hibás telepítésből fakadó hibák.)
  • Természetes elhasználódás.
10. Visszavásárlás lehetőségei

10.1 3 napon belüli vásárlás esetén: 
  • Hibátlan árucikket nem törvényi kötelességünk  visszavásárolni.
  • Hibás terméket csak akkor vásárolunk vissza,  ha nem tudjuk cserélni.
10.2 3 napnál régebbi vásárlás esetén:
  • Hibátlan terméket nem vásárolunk vissza.
  • Ha a hibás terméket javítani vagy cserélni nem  tudjuk akkor a teljes vételárat visszafizetjük. Cserének minősül a hibás termékkel azonos rendeltetésű, minimum ugyan olyan, vagy jobb műszaki paraméterekkel bíró készülék. 
  • Ha a hibás termék helyett más típust szeretne,  akkor egyedi elbírálás alapján lehetőség  van a hibás termék értékcsökkenéssel  történő beszámítására.

Amennyiben komplett számítógép konfigurációt ad le szervizünkben vagy valamely boltunkban és a konfigurációt nem a Tipographic  Kft. szerelte össze, akkor 6000 Ft bevizsgálási díjat kell fizetni, mivel társaságunk végzi a konkrét hiba megállapítást, a hibás alkatrész beazonosítását.

Amennyiben a jótállás keretein belül leadott termék nem hibás abban az esetben 3000 Ft bevizsgálási díjat kell számláznunk.

 

Gyártók
Névnapok

Ma 2018. november 20., Jolán napja van.

Holnap Olivér napja lesz.

Facebook rajongók